Sunday, June 6, 2010

Kurang Sihat...... Aaahhh rimasnya

Sejak Jumaat aku kurang sihat disebabkan gangguan selesema. Ia berlarutan sehingga ke hari Ahad. Harap2 aku akan pulih sepenuhnya pada hari esok. Walaupun tak sihat, kerenah anak2 terpaksa dilayan juga apabila mula musim cuti sekolah. Tak selesa untuk berbicara panjang. Nantilah akan aku coretkan catatan terbaru.

7 komen:

faris,
nikmat kesihatan akan lbh terasa jika sesekali kita tidak sihat....sikit jer tu, mudah2an segera sembuh!

hehe

Alhamdulillah CG Aida dan Yusof, hari ni dah beransur sembuh walaupun tak 100%.

biasalah faris...asik dok sihat je. Dia kasi lah sekali tak sihat.mcm kata prof ybs tu

Joni,
Batul tu. Asyik sihat aje, bila tak sihat baru terasa nikmat apabila ketika sihat.
Ada cikgu sekolah rakan saya di SK Taman Kosas dapat tukar ke Terengganu tetapi kena ke SK Pulau Redang. GB (kawan saya) tu tel saya nk minta cikgu tu batal pertukarannya tetapi saya kata tak usah kerana cukup tahun tak pasti dapat tukar atau ada kekosongan. Sy cakap GB SK Pulau Redang tu baik orangnya dan cun melecun serta hitam manis orangnya. Sebenarnya GB (kawan saya) tu sayang cikgu dia tu krn cikgu tu guru data dan bagus dalam kerja. Dia dah melapor diri ke belum??

ha a betul faris. baru ni dia ada call nak minta lewat sikit lapor diri.dia guru data.tak pelah tu bini dia kena bertugas di UMT.aku nak bg dia guru BM sb yg keluar guru BM.ikut bini hehe. salamlah kat kawan kau tu faris. Faris, aku skrg ni bukan hitam manis..hitam masin la...

Baguslah kerana dapat guru yang baik. Kau pergunakanlah sepenuhnya.
Bab hitam masin tu, sbb banyak sangat garam air laut tu melekat kat badan kau tu Joni. Ha ha ha ...