Saturday, July 11, 2009

Nota Kaedah Penyelidikan - UKP6013 Prof Dr Abd Jumaat

Kepada rakan2 sekelas kuliah Kaedah Penyelidikan Dalam Pendidikan yang dibawah Prof Dr Abd Jumaat bolehlah download nota dengan pergi ke blog kumpulan di

http://m2009upsi.blogspot.com

Jika ada apa2 masalah dalam download, sila respon melalui komen. Terima kasih.

8 komen:

Faris, hari itu u cakap u tengah mengikut kuliah, I baru ingat kini u tgh buat master. How's the course, susah tak? Siapa yg jd course mate u untunglah, selalu sediakan nota utk kawan. u are always so kind n helpful. All the best to u and Mahani Penang juga, happy studying!

Lee,
TQ. Course tak susah. Lebih senang lagi kerana semuanya yang dah belajar kecuali beberapa paper baru. Apa yang penting dalam master ni, lecturer nakkan pandangan dan pendapat kita dan bukan menghafal dan muntahkan apa yang dibaca macam first degree dulu. Berdasarkan pengalaman kita sebagai pentadbir sekolah, ia mudah bagi kita memberi pandangan dan pendapat. U try lah masuk join program master ni. Coursemate I bertukar2 kerana ia tidak tetap satu kelas. Kelas lain akan jumpa orang lain pula dan bukan macam kita satu group semasa PPGB dulu. Most, I form group dgn Mahani Penang.

hepi besdey faris! yg ke berape erk? 45 kan?

Cop,
TQ. Kau sampai rumah pukul berapa semalam?

selamat hari jadi faris..kau memang kawna yang baik...tapi jangan terlalu baik..bahaya jugak

Salam faris.
Selamat Hari Lahir. Moga terus sukses dan bahagia berpanjangan bersama keluarga tercinta. I am so glad to have u as a friend, a good friend indeed!!!

Terima kasih Ita diatas doa dan harapan. Dalam berkawan, kita mesti cuba untuk memberikan yang terbaik. TK.

di mana nak cari nota kuliah prof jumaat...