Thursday, May 1, 2008

Salam Pengenalan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Buat pertama kalinya saya mewujudkan blog ini bagi berkongsi maklumat, pandangan, pendapat, memberi cadangan dan membantu menyelesaikan isu serta masalah dalam bidang pendidikan.

Sekiranya ada di kalangan rakan-rakan, sahabat handai dan sesiapa sahaja yang sanggup meluangkan masa dan menyertai blog saya, amat dialu-alukan. Biarlah blog ini memberi faedah dan kebaikan kepada kita dan bukannya sebagai satu tempat untuk melampiaskan segala yang tidak beretika.

Sekian, terima kasih.

4 komen:

assalamualaikum dan salam sejahtera,

Faris, aku ingat kau tak nak wujudkan blog kau sendiri, anyway aku ucapkan tahniah dan biar ler aku menjadi kawan kau yg pertama post komen kat sini. Hensem juga gambar kau semasa lawatan ke China tu ye...

Aku berharap agar kau dapat publish entry yg baik2 punya kat sini, jadi boleh ler aku dapat manfaat yg sebanyak2nye nanti.

Ok, jumpa nanti di upsi, bye, wassalam.

assalamualaikum Faris,

Mana entry baru? Post ler yg baik2 punyer!!!

Ucop,

Sorrylah kerana tak berkesempatan lagi. Kalau ada masa, aku masukkan nanti. Terima kasih kerana setia mengunjungi blog aku.

aku kan peminat setia kau, hehehe, cayalah