Thursday, September 25, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Assalamualaikum,


Kepada semua rakan-rakan dan sesiapa yang mengenali saya, diucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf zahir dan batin jika ada kesilapan dan kesalahan serta tutur kata yang menyinggung perasaan. Semoga kehadiran Syawal tahun ini menjanjikan kemeriahan yang tidak terhingga.

Terima kasih.

2 komen:

faris, akhirnya bernyawa kembali blog kau ini, aku ingat dah nak dibuat tukun, hehehe... Almaklum ler tuanpunyanye sibuk memanjang dgn macam2 hal....

Aku juga mengambil kesempatan di sini mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Maaf zahir dan batin jika ada kesilapan dan kesalahan serta tutur kata atau tulisan yang menyinggung perasaan kau. Berhati2, bukan sahaja ketika di jalanraya tetapi jugak di 'jalan2 kehidupan', fikir ler banyak kali sebelum mengambil apa2 tindakan....

Assalamualaikum sahabatlama,

Faris, entah macam mana aku terjumpa blog engkau dalam blog usop. Rasanya belum terlambat untuk aku sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf zahir batin. Tak balik kampung ke ?
Aku sekarang di SMK Seri Rompin. Ada masa lawat blog aku: http://sazilimohdnor.blogspot.com/