Tuesday, December 14, 2010

Semester Akhir atau .......................????

Bermulalah kembali sesi seterusnya bagi diri aku. Jika mengikut jadual pembelajaran, ini merupakan semester terakhir. Adakah ia merupakan semester terakhir??? Aku mesti usahakan supaya ia memang menjadi semester terakhir tapi....... jika ada aral, aku tidak mampu menolaknya. Berdasarkan progres semasa, aku terpaksa bergerak laju sekarang sepantas Porsche atau F1. Itu adalah usaha dan tekad yang mesti ditanam dalam diri. Alamak???? Proposal masih tertangguh lagi. Bangun dan bangun dari tidur!!!!
Jumaat ini bermulalah ia.................................

4 komen:

broooooommmmmm....brrrrrooooooommmm...aku teringat iklan ttg bebudak yg bercita2 membawa kereta lagu dlm tv.

ko boleh faris....mesti boleh.teruskan sehiungga tamat.

formula 1 dah dekat ni.boleh lah kau gerak mcm tu..
kalau panjat gunung kau dah nak sampai puncak tu faris.takkan nak turun balik..dah jauh tu hehehe
semoga jaya geng.

formula 1 dah dekat ni.boleh lah kau gerak mcm tu..
kalau panjat gunung kau dah nak sampai puncak tu faris.takkan nak turun balik..dah jauh tu hehehe
semoga jaya geng.

teruskan cikgu faris.senafas je lagi..lepas..sem akhir sungguh mncabar.dalam kelas saya hanya 10 org je yg berjaya grad sem ini. yang lain sangkut. ada sangkut tesis dan ada yg sangkut subjek. alhmdulillah saya berjaya tamat sem ini.amat mengerikan.