Thursday, April 14, 2011

Using New Template

Setelah sekian lama tidak berpeluang membuat perubahan wajah kepada blog aku ini, aku dapat melakukannya pada malam ini. Walaupun tidak dapat siap sepenuhnya, sekurang-kurangnya aku telah dapat mengusahakannya dalam tempoh yang singkat. Untuk siap sepenuhnya, masa terluang masih diperlukan lagi. Kepada rakan-rakan yang melawat blog ini, banyak lagi yang tidak sempurna kerana kekangan masa.

12 komen:

Tahniah! Cantik sangat wajah baru blog ni

haah, cantik la faris.... kalau mcm tu aku pon nak tukar jugak la

hehe

gaya skema...serupa kau faris...skemata..tahniah ada masa utk blog..

ada lain ke? nampak semcm aje.hehehee
kekangan masa atau kangkangan masa...teringat aku kpd si yazid tu..heheheeeeee.

CG Aida,
Cantik atas persepsi orang berbeza.

YBS,

Bila pulak kau nak ubah kau punya template? Sekrg ni dah musim untuk berubah. He he he .... Jgn dok tang tu lagi.

KK,

Aku nak jadikan dia seumpama macam laman web.

TG,
Dua2 sekali, kekangan dan kangkangan masa. dan sekrg nk buat lompatan masa sikit.

ada kelas, boleh tlg buatkan utk aku tak?

MPMN,
Kelas Tahun 6 UPSR ke? He he he ...
Nanti aku hantar quotation.

Tahniah.blog yang spt web...berapa minit kau buat ni Ris..

JM,
TK. Tak sampai sejam pun. Nak kemaskini lagi sbb tak siap sepenuhnya.