Monday, June 15, 2009

Panggilan Temuduga DG41

Malam ini aku telah membuka portal SPP dan login ke e-permohonan. Alhamdulillah kerana surat panggilan temuduga telah dikeluarkan pada 10 Jun 2009 dan tarikh temuduga yang perlu aku hadiri ialah pada 8 Julai 2009.
Sekarang sedang menunggu surat panggilan temuduga secara rasmi yang akan tiba pada bila2 masa sahaja. Kepada rakan2 lain, sila semak e-permohonan masing2 seberapa kerap mulai sekarang.
TK.

4 komen:

Di Sabah dekat nak Subuh.Aku bangun pagi dan tengok blog Faris.Tahniah kerana temuduga yang akan dihadiri.Aku belum dapat lagi walaupun dahtengok dalam on line.Mungkin lambat kot.

faris, aku lom dpt lg la....

cgany dan ybs,
setakat ni yang saya tahu yang dah dapat panggilan ialah Mahani Rahim pd 18 Jun, Khalil and the Utara geng pada 1 Julai. yang lain2 tu, sila semak sendiri.
TQ.

faris aku 3 julai, sopi yati 2 julai..
terima kasih ris