Friday, October 22, 2010

Break and Paper Proposal

Cuti setelah menghadapi exam telahpun bermula. Cuti dari bekerja tiada. Cuti semester ini aku terpaksa membuat kertas cadangan kajian dan juga melakukan penulisan dengan harapan aku dapat mengedarkan soal selidik sebaik sahaja sesi persekolahan tahun 2011 bermula. Seterusnya membuat analisis data dan membuat rumusan dapatan. Aku harap dapat melaksanakan dan meyelesaikannya sebelum bulan April 2011. Kalau tak, alamat tak konvo lah aku bulan Oktober nanti.
Aturan kerja perlu aku fikirkan dari sekarang supaya segala2nya tidak tergendala. Cabaran paling utama adalah tugas hakiki yang menuntut komitmen tinggi di penghujung tahun bagi menyelesaikan segala2nya untuk menamatkan tahun 2010.

6 komen:

tahniah...dah nak konvo dah tahun depan kawan kita...

JM,
Lambat lagilah. Tak pasti dan bergantung kepada progres kertas kajian.

tak pe...kertas kajian tu biasa le...wah nanti dapat le masterji nanti ye.

aku ni bila lagi le nak sambung ngaji ni?

TG,
Peluang sentiasa terbuka luas cuma kena rebut.

pengurusan masa dan sedikit disiplin ris...rupanya sangat penting dalam hal ni...apapun selamat ris...i follow

Betul tu KK. Sekrg sdg bergelumang dgn proposal. Hopefully, buka sekolah Januari 2011 dah boleh run soal selidik,