Thursday, June 17, 2010

Bermulanya Semester 3

Pejam celik,,,, pejam celik..... dah pun melangkah ke semester 3. Aku cuba gagahi kudrat dan mental untuk melangkah terus tanpa menoleh ke belakang. Kepada rakan seperjuangan, misi dan visi kita dahpun separuh jalan dan akan menamatkan separuh lagi sekiranya tiada talian hayat yang diperlukan. Harap2 tiadalah talian hayat diperlukan. Keputusan semester 2 sedikit sebanyak memberikan aku semangat dan kekuatan untuk berjuang dengan lebih gagah. Kepada rakan2 yang menyahut cabaran, semoga akan melangkah tanpa menoleh ke belakang.
Disinilah semangat juang kental diperlukan walaupun kadang kala merasa hampir tewas. Dalam suasana persekitaran kerja yang baru dengan meneruskan pengajian, aku terpaksa menyesuaikan kembali jadual2 kerja dan belajar kerana ia berbeza dengan situasi 2 semester lepas yang telah aku lalui. Insya-Allah akan cuba digagahi segala perjuangan ini.

6 komen:

JANGAN PANDANG BELAKANG....

JM,
Betul tu... takut nanti tersadung batu pulak.

sesekali kena toleh dan hulur tangan ke belakang..aku nak hulur pen drive..kau kena sambut...kah kah kah kah...jumpa kat surau upsi...hotel 5 bintang kita esok...aku tak ada keta ..

teruskan perjuangan ko faris dan member2 lain jugak, doaku mengiringi perjuangan kalian, moga berjaya di dunia dan juga akhirat.....

KK,
selamat berjuang. pen drive kau tu, kalau aku ada isi bolehlah aku beri.

YBS,
TK byk2. Bila pulak kau nak ikut sama?