Wednesday, June 9, 2010

Jun Yang Sibuk

Sejak memulakan tugas baru, aku tidak mempunyai kelapangan masa yang banyak.
Pertamanya aku terpaksa menelaah segala prosedur baru di tempat kerja baru.
Keduanya menyelesaikan segala perkara yang tidak diselesaikan oleh orang terdahulu.
Ketiganya banyak mesyuarat2 perlu aku hadiri selaku Ketua Unit.
Keempatnya, minggu depan aku dah kena mula out station tapi nasib baik sekitar KL aje.
Kelima, aku terpaksa membuat analisis persekitaran bagi mengenal hati budi orang2 baru kerana orang2 lama dah tak jadi masalah kepada aku.

Persoalannya, aku punya proposal masih belum siap. Rancangannya nak siapkan sebelum naik sem ni untuk ditunjukkan kepada penyelia. Entah sempat atau tidak, aku kena berusaha. Apa yang penting aku terpaksa menyesuaikan masa baru aku dengan tugas dan belajar.

0 komen: