Saturday, January 10, 2009

Kompleks Membeli Belah SOGO


Melihatkan gambar ini yang dirakam di Kompleks Sogo pada 10 Januari 2009 sempena hari kelahiran Sogo yang ke-15 telah memberi tafsiran yang jelas kepada kita. Walaupun dilaung-laungkan dengan kemelesetan ekonomi yang akan dialami pada tahun ini dan saranan kerajaan supaya rakyat berjimat cermat adalah sia-sia sahaja. Sebenarnya rakyat Malaysia mempunyai wang yang banyak kerana cara mereka berbelanja tidak menunjukkan kita menghadapi masalah ekonomi. Cuma kenalah beringat-ingat apabila berbelanja.

2 komen:

kau pun membeli belah sakan ke faris? Apa barang2 yg kau beli tu, pakaian utk baby??? hehehe.....

Sop, bukan aku yang beli belah sakan tapi orang rumah aku. Sampai tak muat tangan aku nak tolong bawakan. Kalau ada 4 tangan pun masih tak cukup.
Kalau barang baby tu, kau aje yang asyik kena beli. Aku setakat ni tak ada lagi. Kalau ada rezeki tu, boleh juga dan nanti orang kata bila pencen nanti aku hantar cucu ke sekolah. He he he.....