Monday, February 8, 2010

Pemohonan Online Kemasukan Pasca Siswazah UPSI

Untuk makluman rakan2 sekalian. Sekiranya berminat untuk menyambung pelajaran di UPSI, permohonan online sudah dibuka sekarang. Sila klik di hyperlink di bawah :

PERMOHONAN ONLINE UPSI


Semoga semangat juang untuk belajar mengatasi segala2nya. Terima kasih.

11 komen:

aduhai.... rasa sayu ler pulak hati aku faris sbb tak dpt lagi nak menyahut seruan tsb, huhuhu....

Cop,
Kau sahut seruan tu dalam hati aje Cop. Rasa kesayuan tu org tak kan nampak.

aduh teringin jga nk jadi student balik tapii, kena fokus pada anak dulu.sorang tahun 6 rasa ok, yang tingkatan 5 hero, hero katakan nak kena pantau selalu.mungki hujung tahun kalau masih panjang umur g.faris susah tak buat master ni.

cop bilz hzng buzt hzng hzbzrk mzi, kalau hang boleh aku tentu boleh sebab aku lagi terror dari hang he, he, aku lagi malas la, kepala pun sekejap ok, kejap pening maklum dah usia 5 series, belum buat asingment.- agak2 botak mau.

sorry la eja pun tak betui, cam ni cop bila hang buat hang habark mai,....belum buat master g, ejaan dah teraburk, makin muda katakan

Zalila,
Buat master ni tak susah. Apa yang penting ialah komitmen dan semangat. Kalau tak ada yang tu, kira hanyutlah tanpa haluan. Lagi satu, make sure ada rakan2 kerana rakan2 yang boleh membantu dan mengingatkan kita.

zalila, aku tahu laa, hang mmg lbh terror drp aku, huhuhu....

Kata Dr. Raheem, dia mampu buat 3X master lagi, maksudnya, buat master lebih senang drp first digree. Aku rasapun macam tu. Tapi, ternyata ilmu peringkat master ni lebih tinggi dan lebih dalam. Contohnya, Hj. Hazirmuddin, ajar kepimpinan, rasa lebih hebat drp ketika kita first digree dulu. Betul kata Faris tu, rajin sikit jer..boleh lulus. Jadi, jom joint kami.

Cop,
Kau tu terror dalam bab-bab tertentu aje. Yang itu kau boleh jadi tok gurunya.

Che Hassan dan Zalila,
Kalau level kita ni sambung belajar, mmg akn jadi rujukan org lain. Pendek kata respect dia orang tu kepada pengalaman kita amat tinggi. Apabila kita bercakap tentang perkara dasar, tak ada yg berani nk membantah. Sampai lecturer pun mengiakannya aje.

hebat betul sembang profesionalisma .... teringin tu de jg.. tp jauh sgt..