Monday, February 22, 2010

Sukan Tahunan Sekolah Kali Ke-12

Pada 21 Februari 2010 telah berlangsung sukan sekolah aku. Apa yang penting segalanya berjalan lancar dan satu aktiviti dalam kalendar sekolah telah dapat dilaksanakan.




YDP PIBG sedang meniup wisel bagi permulaan acara tarik tali.


Sukaneka bagi murid tahap 1


Pelajar2 sedang menarik tali dalam acara tarik tali.

3 komen:

lega lah ko kerana satu aktiviti terlaksana sudah. sek aku ari khamis ni 25 feb 2010.aku buat disebelah pagi, esoknya cuti maulidur rasul.aku buat distadium komplek sukan kepala batas.jimat kosnya.

ttg pokok stavia tu ,ko boleh layari dlm internet,jus taip stavia aje,banyak cerita ttg pokok ini.kalu tak salah aku diKL pun ada dijual dinursery.

ttg perubatan tradisional tu,aku pun dengar cerita aje, kononnya pesakit yg nak dipotong anggota apabila berubat dgnnya sembuh dan tak perlu dipotong anggota.

nanti aku dapatkan info yg sahih lagi.

binzain, stavia tu pokok tunjuk langit ke...kat sini pokok tunjuk langit ok jg untuk kencing manis..