Saturday, March 27, 2010

Last Week Class and Exam Fever

Minggu depan merupakan kuliah terakhir bagi semester ini. Dalam tak sedar dahpun dua semester telah aku tamatkan. Maknanya dah separuh perjalanan dan tinggal separuh lagi iaitu dua semester lagi. Harapan aku ialah untuk menamatkannya dengan jaya. Insya-Allah.
Dah masuk minggu peperiksaan pulak. Tapi apa yang seronok semester ini ialah tiada exam formal. Dua subjek dinilai melalui kuiz dan tugasan manakala satu subjek lagi exam bawa balik rumah. Walau bagaimanapun demam peperiksaan tu turut terasa juga walaupun take home test. Lagi dua minggu, merdekalah aku bagi semester ini. Cuma nak membereskan 2/3 assignment lagi.
Seronoknya dah habis semester ini. TK.

9 komen:

tahniah faris, diam tak diam dah nak abis dua semester....dan aku msh di sini, huhu

Cop,
Jika langkah kita cepat, cepatlah sampai ke destinasi. Kalau masih tertunggu2 dan ternanti2, akhirnya masih berada di situ atau di sini dan tak kemana2. bak kata orang, langkah pertama amat penting dalam setiap perkara yang ingin kita lakukan. Betul tak?

kalu sudah langkah.... turuuuuus saja jalan, jgn pandang belakang lagi.

betol faris....manyak botot ho....hehe

mamak jgn pandang belakang, ade antuuu....hihi

Mamak,
Kalau pandang belakang pun, guna cermin pandang belakang atau side mirror aje.

teruskan faris.Aku doakan kejayaan Faris.Tengoklah kalau rajin aku ikut jejak si Fatimah dan Shelly

YBS,
Kalau dah betul semua, awas2 sikit kerana nanti orang sondol belakang. He he he....

anas..kalau rajin.maknanya malas lah tu...

Anas,
Bagus kalau dah ada niat ikut jejak Patimah dan Shelly. Di mana tu? UMS ke?