Wednesday, December 31, 2008

Keputusan Semester Akhir Universiti

Hati sekarang ni berdebar-debar menantikan keputusan semester akhir universiti sama ada dapat second class lower/upper atau first class. Rakan-rakan yang lain semuanya dah dapat seorang demi seorang tetapi aku masih lagi tertanya-tanya. Cuba juga telefon ke pejabat lama di Bahagian Sekolah, KPM takut-takut surat sampai ke situ tetapi hampa juga. Bila posmen datang, tak ada juga. Lagilah bertambah suspen. Walau apapun kepada rakan-rakan yang dah terima keputusan dan beroleh keputusan yang cemerlang diucapkan tahniah.

Bilalah keputusan aku akan dapat............................ Huuuah.....

5 komen:

pihak UPSI dgn kumpul biodata kau sebab kau dapat anugerah diraja ris..tu yang lambnat sikit tu..

Kah kah kah..... Sop, tak termimpi pun aku. Aku cuma bimbang dia pos ke alamat pejabat lama aku di Kementerian. Aku kena cuba cari di sana pulak.

Rakan2 yang dikenali, alhamdulillah kerana penantian saya berakhir. Hari ini baru terima result dan dapat 3.66. Syukur kerana akhirnya berjaya juga hingga ke garisan terakhir.

Alhamdulillah, tahniah Faris!

Nasib baik cgpa kau lebih tinggi drp aku!!!.... hehehe

Terima kasih Ucop Sipan. Tok Guru mesti lebih hebat dari anak murid. He he he... gurau aje Ucop. Anyhow, tahniah kepada diri kita semua kerana berjaya menamatkan pengajian. TK.