Sunday, December 20, 2009

Mesyuarat Guru Pertama Sesi 2010



21 Disember 2010 adalah merupakan mesyuarat guru pertama yang diadakan bagi sesi 2010. Penetapan tugas, hala tuju dan penyelarasan akan dilakukan dalam mesyuarat ini. Kepada semua warga kerja sekolah yang ceria seperti dalam gambar adalah dijemput hadir ke mesyuarat tersebut pada jam 8.30 pagi.

Terima kasih.

9 komen:

mak ai ..ramai nya ank buah kau faris...jenuhlah kau nak jaga.....hahahaha...semoga 2010 lebih baik dari 2009...selamat maju jaya...kepada guru guru selamat tahun baru jugak

KK,
Terima kasih. Memang ramai. Tahun 2009 seramai 75 orang dan tahun 2010 ada sebanyak 8 kelas baru lagi buka dan tambahan guru seramai 12 orang lagi. Begitu juga guru j-Qaf yang ada 9 orang tetapi sepatutnya 15 orang.
Jadi bila aku congak untuk tahun 2010, guru aku akan seramai 93 orang. Pening juga KK dengan guru seramai ini. Harapan 2010 aku ialah 5A melebihi 50 orang dan peratus keseluruhan melebihi 90%. Boleh capai ke??????? Aku akan berusaha.

Salam. KK & Faris....begitulah kita ni jadi GB memang sangat mencabar apa boleh buat 'SYMP'-Saya yang menurut perintah' mesti direalisasikan jk tidak asyik wujud rasa tak uas hati di sanubari. Apa tidaknya mcm ko KK mungkin sek ko tu kelas cantum dan murid pulak tak ramai serta cgu & stafnya. Tapi sek ko kan istimewa kat pulau lagi....aku pun belum tentu dpt layarkan bahtera. Th 2010 sek aku tu Kelas perdana sebanyak 72 buah kelas & Pddk Khas 8 kelas. Guru berjumlah 145 org dan staf 13 org termasuk PPM nasib baik Pra sek tak de sbb kawasan dah tak de nak bina bangunan tp aku pelik PPD & JPB minta aku setuju juga ABM utk 2 kelas kena lulus th 2010. Entah bilik darjah mana diaorg nak guna utk ubah suai sbg Kelas Prasek aku puntak tahun. Katanya isu parens mintak dan sahut NKRA. Kekadang timbul rasa jelous aku kat ko org member2 GB yg sek kecil...iyelah gaji & elaun sama tapi fraser & tekanan tak sama. W/pun sek baru dah dibuka bersebelahan dgn sek aku tu murid sek aku sudah mencapai ke 3262 org dan ada lagi rayuan di PPD. Tapi aku sedar jika aku di sek mcm ko KK mungkin aku pulak jadi tak reti nak kerja maklumlah suasana dan segalanya amat berbeza.KK mcmna NKRA ko dah ok ke...aku dapati ianya tak dpt diprint lagi setelah key in data SKPM 2009. Apa respons ko Faris. Tk Waslm.

ama, mengenai NKRA tu, cetakan perakuan HANYA perlu dilakukan pada 5-8 Januari 2010. Utiliti cetakan akan diaktifkan semula pada tarikh tersebut. Harap maklum.

Salam. Tk sdr ku YBS- benar tarikh 5-8 Januari 2010 baru print dan hantar ke Unit Kualiti & Dokumetasi PPD. Utk key ini data SKPM tu hingga jam 12.00 mlm ni lah ye.Aduh.....sek aku berada di ked 800 drp 6000 lebih.Nampak gaya nya markah bawah 80% memang kedudukan beratus atau ribu lah ye kawan2. Apa pun utk th 2010 boleh dipertingkatkan lagi,insya-Allah.
Sek ko mcmna YBS, Faris dan KK. Wpun sek kt tak termasuk dlm senarai sek berprestasi tinggi kita cuba yg terbaik. Jika asyik merosot pulak kenalah kita berkursus/latihan khas pulak tp tidaklah sampai kena poolkan kot.....Haa...apa respons kawan2.Tk

Ziz, rasanya yang kita key in tu data SKPM 2010. Yang 2009 kita dah hantar Mac hari tu.

Pn Aida tk respons. yg kita key in memang SKPM 2009....2010 belum lagi.(Itu yg saya fajam ketika dgr taklimat oleh pihak PPD hari tu). Cuma ttg GPS UPSR pastikan yg 2009 betul sbb dia akan berkait/data dgn rumusan Komposit Skor (OT) nya.....Kini Ked sek saya tu berada di ked 807 drp 6620 sek. Tk

Aida dan AMA,
Saya pun masukkan SKPM 2009. Untuk 2010 memang kita tak buat penilaian lagi. TQ.

wah ini memang jersey selangor merah kuning