Friday, December 4, 2009

Vista Installation

Semalaman buat installation Vista di laptop anak kerana akan dibawa balik ke UIAM hujung minggu ini. So, everything about her computer must be in good performance. Kalau tak naya kena pergi semula ke Kuantan bagi menguruskan laptopnya. So far nampak semuanya dah stabil dan dalam tempoh sehari dua ni hanya nak make sure in good running condition. Thanks.

6 komen:

ye la tu, bapa mithali la katakan.... hehehe

Cop,
Semuanya mithali. Ko pun bapa mithali juga. Ko punya nak aku masukkan Vista juga ke? Eee??? Kalau laptop twinhead lama ko tu, buat tukun aje Cop. Kalau yang Acer tu.... mungkin boleh. Orang aktif chatting, mesti banyak laptopnya. He he he...

wei faris,
twinhead tu dah lama dah aku buat tukun, sekarang ni aku guna 2 laptop acer termasuk acer lama wife aku punya yg aku guna masa di iab dulu, msh bole pakai, aku dah upgrade sikit, hehehe....

Cop,
Baguslah kalau dah buat tukun. Yang dua lagi tu bila pulak nak buat tukun???? He he he.... Jgn mare ye Cop. Apa yang penting jika processor laptop kau tu Centrino, bolehlah diupgrade dan bertahan lagi.

erm.pakai w7.much lighter n faster.

Tikus Putih,
W7? Rasanya biar dia stabil dulu. Kalau tak sering mengganggu tugas dan kerja yang nak dilakukan dengan cepat.
Thanks for your info. I'll try it later.