Wednesday, December 30, 2009

Selamat Tahun Baru 2010



Tahun 2009 hampir melabuhkan tirainya dan tahun 2010 hampir menjelang tiba. Kehadiran tahun baru setelah menyambut tahun baru Hijrah memberi iltizam untuk meningkatkan semangat juang dengan kental demi mencapai segala yang dicita2kan ke arah kebaikan dan kesejahteraan hidup diri dan keluarga.
Di kesempatan ini saya mengambil peluang untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua rakan2 yang mengenali saya dengan harapan kehadiran tahun baru akan memberi azam baru untuk lebih berjaya.

SELAMAT TAHUN BARU 2010

7 komen:

selamat tahun baru faris, ada azam baru yg special ke? hehe

Cop,
Selamat Tahun Baru kepada kau juga. Azam tahun baru yang special tak ada. Azam yang ada adalah untuk terus belajar dengan cemerlang dan dapat 4 flat. He he he...

Terima kasih Teja. Selamat Tahun Baru jua diucapkan. Moga ia menjanjikan satu perubahan dalam diri dan kehidupan serta bertambah berkat.

selamat tahun baru 2010 ris...moga kau lebih berjaya dan bergaya...musin berubah, harap kau tak berubah...aku ke KL aku nak jumpa kau ..ada hal sikit...bila balik rompin...?

KK,
Selamat Tahun Baru juga kepada kau dan keluarga. Moga akan lebih menceriakan kehidupan kau sekeluarga di tahun 2010. Kalau nak jumpa aku, kena hari minggu kerana sekarang ni aku dah mula berkuliah sehingga 18 April 2010. TK.

faris, kalau tak keberatan ko tolong ler tuliskan alamat bhg sumber manusia utk wife aku hantar dokumen utk dg 41 dia, sori ye nyusahkan ko.... kalau tak aku yg selalu susahkan ko sapa lg kan kan kan? hehe