Tuesday, December 22, 2009

Mesyuarat Kurikulum Daerah

Minggu ini merupakan minggu yang menyesakkan nafas aku kerana aku langsung tidak berpeluang untuk berehat. Di antara atur cara aku minggu ini :

21 Dis 2009
8.00 pagi - Mesyuarat Guru
3.00 ptg hingga 11.00 malam - Kuliah ganti di UPSI
1.00 pagi - Sampai di rumah

22 Dis 2009
8.00 pagi - LADAP untuk guru2
3.00 petang hingga 11.00 malam - Kuliah ganti di UPSI
1.00 pagi - Sampai di rumah

23 Dis 2009
8.00 pagi - MESYUARAT KURIKULUM DAERAH (8 pg - 4.30 ptg.) Cabut balik awal
3.00 petang hingga 11.00 malam - Kuliah ganti di UPSI
1.00 pagi - Sampai di rumah

24 Dis 2009
8.00 pagi - Mesyuarat2 Panitia sekolah
* Aku nak ambil cuti rehat. Kepenatan.

Kepada rakan2 semua, jangan ikut macam aku buat.

2 komen:

Asalam,
Kerja-kerja juga Faris,kesihatan kena jaga,jangan lupa makan vitamin.Umur macam kita ni penyakit sentiasa melamar. i know you are worker holic.

lama tak ke semenanjung.Rasa-rasa mo pi kursus IAB.tu peluang untuk lawat rakan2 di sana.

W'slm,
Anas, thanks. So far masih tak gunakan multivitamin lagi. Kalau keadaan ini berterusan, kena juga ambil multivitamin nanti.
Bila2 nak ke Semenanjung, beritahu nanti. Kursus IAB pun ada buka, apply sekarang. Kalau lambat nanti, dah penuh. Or... just fly using Air Asia to Semenanjung anytime and boleh tengok anak di UKM. How about her result for last semester?