Friday, January 1, 2010

Kuliah Analisis Data dan Penafsiran Pada 2 Jan 2010

Aku tak dapat menyambung cuti secara berterusan kerana terpaksa menghadiri kuliah pada hari esok jam 8 pagi. So, bermulalah perjalanan aku sesudah subuh pagi esok menuju ke destinasi dan kembali semula sebelah petang. Setakat ini sejak mula semester satu aku masih tidak ponteng kuliah kerana bagi aku kuliah adalah amat penting kerana sifat aku yang susah sikit nak membaca dan melalui mendengar kuliah aku memperoleh ilmu yang akan di recall semula apabila perlu.

Azam tahun baru juga akan aku teruskan dari mengelak dari ponteng kuliah kecuali disebabkan oleh faktor2 yang tak dapat dielakkan. Aku ingin memahami sepenuhnya kuliah analisis data ini kerana azam aku juga untuk meneruskan pengajian lagi setelah tamat program sarjana ni disebabkan apabila meneruskan pengajian, analisis data ini amat penting bagi digunakan bagi menyediakan tesis. Semoga azam aku akan dapat aku kotakan, insya-Allah.

4 komen:

Cop,
Terima kasih. Berkat doa kau dan kata perangsang tu akan termakbul nanti hasrat aku tu. Amin.......

Walaupun saya jauh di seberang,saya sentiasa mendoakan kejayaan Faris.Amin

Anas,
Thanks for your moral support to me. May Allah bless you too.