Wednesday, September 9, 2009

Waduh..... waduh....

Alamak! Hari ini dah Rabu. Kedua2 assignment ni baru tiga perempat siap. Esok dah Khamis dan hanya esok sahaja masa yang ada untuk disiapkan. Sempat ke tidak? Kena pulun dan pulun. Sekali sekala, tension jugak. Apakan daya, itulah jalan yang dipilih berbekalkan semangat waja. Insya-Allah, kedua2 assignment ni akan siap juga.
Minggu depan yang sedang menunggu ialah lagi satu assignment. Itupun belum mula lagi. Agaknya ini bahana bila mengambil mod A (coursework) kerana banyak sangat courseworknya.
Akan ku tempuhinya jua.

11 komen:

This comment has been removed by the author.

teruskan berjuang. memanglah byak course work untuk mod macam kita. Tapi byk courswork banyak la membaca... baru sesuai dengan title sarjana.. ohya saya punya tabung pendidikan Yayasan Pahang dah dapat. Diluluskan sebanyak hampir rm 10.000.00. alhamdulillah.

This comment has been removed by the author.

Rosnah,
Betul juga tu, secara tak langsung kena banyak membaca. Membaca dalam paksa rela.
Tahniah kerana pinjaman dah diluluskan. Yuran dah settle dengan duit sebanyak itu. Kalau UPSI, yurannya sekitar RM5500 aje. UTM berapa? Lebihan tu boleh tampung kos minyak, hotel dan makan. Betul tak.

betul tu, hari tu saya mohon sekali dengan sara hidup. kos yuran Rm 6700.

Rosnah,
Saya sentiasa buka laman web YP tu sebab kena tunggu dia buka baru boleh mohon. Tapi... tak tahulah bila nak bukanya.
Pinjaman tu diberi terus ke dalam akaun kita ke? Atau dibayar terus ke universiti?

faris
kau minjam kat aku je..aku masuk dalam akaun kau...[gurau jer] bab tugasan tu...kau kena buat ris..atau kau sub kat aku..biar aku buat separuh...apamacam

nak sub kat aku pun bolehhhhh.....

KK dan YBS,
Betul ke ko org sanggup ambil sub? Aku takut lesap terus. He he he...

KK,
Bab pinjaman tu, bukannya terdesak. Kata orang dah ada kemudahan, ambil dan guna kemudahan tersebut. Mujur2, result baik tak payah bayar balik.

Faris,
Tentulah lebih bernilai dan bermakna jk sesuatu itu didapati dgn bersusuah-susah dahulu.
You will feel great when ur hard work paid.

Lee,
Thanks for your great support. I feel different when I doing my post graduat study compare during the under graduat. By using our pocket money, we do it hardly and feel it greatly as you say.