Tuesday, February 17, 2009

Tugas Bermula di Perkhemahan

18 Februari 2009 adalah hari bermulanya perkhemahan badan beruniform peringkat negeri Selangor dan ini bermakna bermulalah tugas yang digalaskan di bahu aku. Alhamdulillah kerana segala rintangan setakat ini telah dapat diatasi walaupun tidak sepenuhnya. Aku berterima kasih kepada guru-guru aku yang sanggup mengerah keringat dan tenaga bagi mempastikan ianya berjalan seperti yang dirancang.
Aku bercadang untuk berkhemah sama tetapi nampaknya hajat tu mungkin tak tercapai kerana pada 19 Februari aku terpaksa menghadiri mesyuarat di JPN Selangor. Disamping itu banyak tugas2 lain yang perlu diselesaikan di pejabat. Mungkin akan cuba semasa perkhemahan peringkat kebangsaan pada 14 hingga 19 Mac. Cuma halangan ialah terpaksa menghadiri konvokesyen pula. Bukannya apa, khemah aku dah lama tersimpan dan tak digunakan.
Selamat berkhemah kepada semua peserta2 dari negeri Selangor dan selamat bertugas kepada semua guru-guru yang terlibat dalam semua jawatankuasa kerja.

0 komen: