Thursday, April 9, 2009

Lawatan Jemaah Nazir

Semalam aku masih bercuti. Hari ini masuk kerja semula. Semua PK aku memaklumkan bahawa 3 orang pegawai JNS telah datang memantau program HEM. Ketua rombongannya ialah Hj Ahdon Mes. Beliau mengenali aku dan bertanyakan aku. Semestinya aku kenal dia sewaktu di KPM dulu kerana aku menyelaras pemantauan program sekolah bestari dan dia salah seorang key personel aku sewaktu dia Ketua JNS Melaka. Cuma aku tak berkesempatan berjumpa dgnnya kali ini. Bila orang dah kenal ni, tak ada masalah sangatlah bila dia memantau dan findingnya tidaklah teruk sangat.
Apa yang penting sekurang2nya PK aku tahu apa yang patut dilakukan dan apa yang patut ditokok tambah kesan dari kekurangan persediaan yang ada.
TK.

3 komen:

bertuah dan untung ler kau faris krn ramai kenalan semasa di kpm dulu.... Kami yg takde sesapa kenal ni teruk ler sikit..., huhu

Sop,
Akupun tak mengharapkan sangat orang kenal aku tapi dia yang masih kenal dan ingat aku. Alhamdulillah ajelah kerana ada orang yang masih mengenali aku. Mungkin dari kerja2 kebajikan yang aku buat agaknya. Amin.

faris boleh cite sikit apa yg fifokusnya dlm HEM ni. apa kehendaknya pd sekolah