Sunday, October 4, 2009

Beberapa Gambar Koleksi Hari Raya

Sebaik pulang dari kampung pada minggu lepas, saudara Yusof dan rakan2nya sempat hadir ke rumah aku. Terima kasih kepadanya kerana sudi hadir bagi memeriahkan sambutan hari raya.

Saudara Yusof dan rakan2nya sewaktu ke rumah aku pada 26 Sept


Saudara Yusof di rumah aku pada 26 Sept


Pada hari ini, walaupun sibuk dengan persiapan exam, aku masih berkesempatan menziarahi Mak Long aku di Pandamaran, Klang, Selangor sempena aidil fitri. Selepas ke rumahnya, aku membawa keluarga aku ke Pantai Sungai Sembilang, Jeram, Selangor bagi menikmati ikan bakar dan lain2 juadah di situ kerana dah agak lama tak menikmatinya.

Aku, isteri dan anak lelaki di Pantai Sungai Sembilang, Jeram, Selangor


Isteri dan anak2 di Pantai Sungai Sembilang, Jeram, Selangor


Huuh.... sedap dan menyelerakan ikan bakar, sotong bakar dan udang bakar ni.....


Dah licin pinggan dan tinggal tulang2 aje....

Kami tiba di rumah hampir pukul 10 malam. Walaupun kepenatan dan keletihan, aku terpaksa gagahkan semangat dan mata untuk menaip dan mencari maklumat bagi menghadapi peperiksaan.

5 komen:

oi faris...lama dah kes tu...seminggu dah..anyway terima kasih...makan dapat, masuk blog pulak, janganlupa...laptop tu masuk dalam bonet...nanti jumpa senang, kau tak payah tepuk dahi

makan, makan jugak.... kesihatan jangan lupa dijaga!!!

KK,
Sorry lah, aku tak berkesempatan untuk upload gambor ko tu.

YBS,
Untuk kesihatan, sebab tu makan bakar2 aje.

aku tgk perut kau tu makin comel. lebih baik berwaspada.

MPMN,
Memang betul cakap ko tu. Seluar pun dah sendat. Terima kasih atas peringatan dan cadangan tu memang nak control makan. Cubaan......