Tuesday, October 13, 2009

Ubah Suai Template

Aku sudah mempunyai sedikit kelapangan waktu dan kelapangan ini aku gunakan bagi melakukan pengubahsuaian blog seperti kita selalu mengubahsuai kereta atau rumah. Matlamatnya supaya lebih kelihatan anggun dan menarik. Mungkin rakan2 boleh memberi sedikit komen dan pengubahsuaian ini masih belum siap sepenuhnya.

13 komen:

aku tak sabor menunggu
kau cari kat sini http://btemplates.com/

menarik. aku nak buat juga tp ilmu kurang.

Tahniah Faris, U memang rajin .semoga berjaya dalam semua exam.Tengok gambar U tambah gemuk lagi nampaknya.jaga2 supaya tiada penyakit yang datang.semoga U sihat selalu...

KK,
Aku cari di semua website free blog templates tu dan akhirnya berkenan yang ada sekarang. Lagi satu yang menarik aku letakkan dalam blog PPGB5B.

MPMN,
Kalau nak belajar, bawa pulut kuning dan ayam panggang masa cuti sekolah ni. Nanti aku boleh tunjukkan. Atau buat kelas ramai2 kepada sesiapa yang nak buat blog di sekolah aku.

Noris,
Apakan daya, badan dah semakin berisi. Selera makan tu, tak boleh nak dihenti2. Memang terasa bertambah berat badan terutama selepas raya ni. Hajat hati memang nak kuruskan, nak mula jogging tapi jadual padat. Insya-Allah, memang minta dijauhi segala penyakit. Terima kasih di atas keperihatinan dan mengingatkan saya.

faris...menarik penampilannya... maka kalau dah boleh buat gini, kira kita dah tinggalkan tahap novis tu.. semoag terus mendapat berita dari kau, berita baik baik kau call jangan masuk blog...
pijan
kau nak belajr buat camtu? kau singgah rumah aku bawak laptop..tak yah pulut kuning...kau bawak kfc jer

kk...ko gi hotel jelai tak singgah umah aku pung. bila ko ada di t'loh calling2 le,. aku dtg nak bljr termsk yg hari tu ilmu yg ko dpt dr iab.

faris.. kalu ada kesempatan, bila aku ke kajang aku akan singgah rmh ko.

KK,
Aku masih lagi mencari penampilan terbaik bagi blog aku. Dalam seminggu dua ni, memang terdapat pelbagai penampilan. Segala berita baik, aku akan call.

MPMN,
Kalau ko nk ke rumah aku di Kajang, dialu-alukan. Ko mesti beritahu aku dulu takut nanti aku tak ada pulak.

wah korang bkn main lagi melayan template blog yer....huhuhu, aku lom berkesempatan la, dulu aku penah repair2, ada pulak yg kata berserabut la.... naku nak ubah jugak blog aku nt!

Ko ubah juga Cop, jgn ketinggalan zaman. Template ko tu zaman tok nadok.... he he he...

cup ..
blog kau tu kira oklah...jangan diubah, senang tok kadok dan pak belalang nak baca...hehehehehe.. faris faris...kuat ngutuk kau ni rupanya hahahahaa

KK,
Aku saja suka mengusik Ucop tu. Bagi dia berkobar2. Sekali sekala mengutuk apa salahnya.
Eh... ko ke mana cuti deepavali ni? Kalau ko tak kemana, jom ke rumah baru adik aku (belakang Tunas Manja) hari Sabtu malam Ahad untuk kenduri doa selamat dan hari Ahad untuk rumah terbuka. Aku ada di Rompin.

insya allah..sabtu juga aku ke rumah sazili kat pontian...apa apa hal aku call kau..

ahad
datang rumah...aku buat makan makan kat rumah aku..kecik jer..