Tuesday, October 27, 2009

Tukar Template Lagi......



Aku masih lagi tercari-cari template yang bagus, menarik dan efektif. Oleh itu aku sering membuat penukaran template dari masa ke semasa. Apa yang penting aku nak juga rakan aku si Ucop turut sama selari dengan perkembangan aku. Takkan nak duduk di takuk lama aje. Oleh kerana si Ucop ni dah iktiraf aku sebagai Sifu dia, kenalah dia bergerak ke arah pergerakan yang sama dengan aku. Ucop, setakat tukar warna aje buat apa. He he he... Ko datang KL nanti, jumpa aku.

12 komen:

faris,
rupanye ko yg masih tercari2 template yg sesuai ye, aku buat masa ni tak sempat lagi nak cari....

anyway cantik template baru tu!

ada masa le tu...maka tangan tak reti duk diam...bila bab cantik ni, elok akan jumpa yang cantik lagi.. ucup pinang 1000 tu bukan tak ada masa, masa tu ada tapi galib...

faris..
kena datang KL pulak aku nampaknya..

Cop,
TK kerana puji template aku. Aku sebenarnya nk tengok template ko tu. Saje aku api2kan ko. He he he...

KK,
YBS tu mmg sentiasa galib. Ko mesti tahu dia galib apa.
Ko nk ke KL bila? Ada urusan apa? Klu perlukan bantuan, call aku. Tapi hujung minggu ni aku di PD sbb Hari Keluarga sekolah aku. TK.

cantik templete cikgu ni,,, hai jeles pula. nanti ada masa saya pung nak buat tranfomer gak... memang saya suka keje gini.

Rosnah,
OK, klu perlukan bantuan, emailkan aje. Tak pun boleh belajar dari Cikgu Yusof, lagi dekat (di Rompin aje).

ajar jugalah aku ni. tlg email kat aku. aku bila turun ke kajang tak dan jumpa hg. prog aku penuh. minggu ni aku ke kajang lagi. tp mmg tak dan. balik pun dah tgh malam atau dinihari.

faris
ada kawan kita tu main nukar nukar warna je...sian, nak ajar ..pertama dah tua sangat, kedua, garang pulak tu, ketiga...jauh...

faris
dalam masa terdekat..minggu depan aku kat KT. PTK. Apapun aku call..

pijan
kau tu sibuk memanjang tapi hati kau besar memanjang...

ros
aku tak leh terima anak murid, lagipun tak pandai...kena tanya sifu jugak..sifu faris

MPMN,
Nanti aku buat note dgn capture screen sekali bila ada kelapangan dan boleh email kpd ko.

KK,
bila direnung2kn, betul juga ckp ko tu. Murid tahap 1 mmg suka main2 warna. Pensel warna, krayon, water colour dan suka lukis2. nntilah aku ajar dia.
Selamat kursus PTK lah KK. Boleh jumpa ramai geng Terengganu ko tu. Moga ko lulus thp 4 utk anjakan gaji.

wah bkn main lg korang ngutuk aku yer.... aku sedar diri la, aku mmg tak pandai mcm ko dan faris, sof!

ape yg aku reti aku buat ler, yg tak tahu nt aku belaja.... mesti ke kalau org lain buat tuka2 template baru kita pun kena ikut sama???

aku bkn nak marah ni.... cuma layan rasa jer....ala2 geram gitu, hehehe

Nak Naik Hangin,
Jgn kena angin senggugut dah lah. Buang angin yg ada dlm badan tu. Ingat tak lagi paper pengurusan perubahan oleh Khairudin Lim dulu tu. Layanlah rasa ko tu sebaik2nya. He he he....