Sunday, November 22, 2009

Kursus PATSKOM di IAB Genting Highlands



Hari ini aku mula mendaftar kursus PATSKOM bagi negeri Selangor yang diadakan di Institut Aminuddin Baki, Genting Highlands. Kali terakhir aku ke IAB ialah pada Nov tahun lepas. Nampaknya aku menyusuri kembali jejak lama sewaktu di IAB. Adakah akan terjumpa dengan rakan2 lama? Mungkin agak mustahil kerana ianya untuk negeri Selangor dan kemungkinan jumpa pun hanyalah mereka yang bertugas di Selangor.
Aku berharap ada sesuatu yang baru dapat aku pelajari sewaktu berkursus dan dibawa kembali untuk dipraktikkan.
Terima kasih.

13 komen:

selamat berkursus faris, tengok2kan jejak aku sekali....

ape citer selangor baru nak buat kursus patskom, bkn ke lama dah dilaksanakan di sekolah? ke ade versi yg baru ke?

YBS,
Kursus ini memang dah lama. Aku pun tak tahu sama ada ia ada yang baru atau tidak. Nantilah, kalau ada yang baru aku akan jelaskan.

faris, nak mintak tolong sikit la.... aku dah lengkapkan e-permohonan DG41 utk wife, aku cuma tak pasti la dokumen apa yg perlu dihantar ke bahagian sumber manusia dan alamatnya pun aku tak tahu. Bole kan kau bagi tahu....

mekasih!

cop....wife ko isilah sendiri.ajar die berdikari... dah lah malam2 ko dah isi....hehehe

selamat berkursus faris...jumpa en bustaman nt kot

selamat berkursus faris...jumpa en bustaman nt kot

YBS,
Dokumen tu lambat sikit tak apa. Nanti bila jumpa, aku beritahu ko.

Jon,
TK. Sedang berkursus. Tak ramai orang. 20 orang aje dan tak ada kursus lain yang berjalan di IAB. Kalau terjumpa Bustamam pun, aku corner dulu. He he he...

kureng asam ko jon, tempat ko dah ler banjir teruk nt langsung ko tak boleh 'buang air', baru padan muka ko, hahaha.....

faris, bila la agaknya kita dpt berjumpa.... aku sepatutnya bawak anak ke Institut Pediatrik KL pd 2/12/09 tp aku mintak tangguh dan tgh tunggu tarikh baru iaitu selepas 15/12, mungkin masa tu ko dah mula semester kedua kan?

aku dah ikut kursus tu baru baru ni, dgn puan syarifah...sampai boleh buat kunci kira kira sekolah...

kawan kawan
dah dahlah tu...jumpa bang bus , anggap seperti biasa dah lah..ke guruau gurau jer?

jon,
betul kau cakap tu...tapi cup, kau buka kat blog ppgb b, etri sekitar bulan 4 2009..ada kat situ

itulah si ucop ni sof..yg itu pun nak kena dibagitau satu satu...tp yg satu ke dua ok pulak...hehehe

Cop,
Jawapan ko dah terjawab ke belum? Betul cakap KK dan Jon tu. He he he... 14 Dis aku dah mula mendaftar utk semester 2 Cop.