Tuesday, May 5, 2009

Amanat Perhimpunan Bulanan oleh YAB TPM Merangkap Menteri Pelajaran


Majlis ini telah berlangsung pada 5 Mei 2009 bertempat di PICC, Putrajaya. Kehadiran melibatkan hampir 3,000 orang. Kandungan ucapannya adalah seperti yang dapat dilihat sewaktu siaran berita jam 8.00 malam.

7 komen:

Saya tgk berita td tapi gambar Gb tak ade... kalau tak mesti dah glamor hihihi... atau sy tak perasan kot...

This comment has been removed by the author.

aku baca tajuk kau macam ya ya aje ada isi kandungannya tapi bila tengok blog kau rupanya kau cakap seperti yang dapat dilihat kat berita lak.
kau ni buat joke macam joke ini...
ada orang tu semalam selepas sembahyang maghrib punyalah panjang dia berdoa mintak macam-macam. tapi hari ini lak dia sibuk sikit jadi bila dah habis solat maghrib dia doa 'ya Allah ya tuhanku. aku mohon kepada Mu sama macam semalam. amin ya rabbal alamin'

Min,
Sekali sekala bagi orang excited sikit. Kadang kala ilmiah dan kadang kala santai. Pembaca kita ni ada pelbagai. Kesudian kau untuk terus menjengah blog aku ni, terima kasih aku ucapkan. Wah, kau punya sampel pun joke jugak Min.

Women in Black,
Gambar GB tak leh keluar nanti tenggelam pula gambar TPM. He he he...

faris, kau kata aku sasau duduk kat aur ni...kau tau tak per..kalau kau sayang kat aku, kau tukarkan aku ni...balik bentong pun tak per..senang aku nak nyambung masters..
blog kau memang berinovasi..tajuk pun together we can do it..blog aku diari bang diari....hahahaha.

alamak faris, kau ada peminat istimewa ye? sapa ek women in black tu? dia nak join MIB ke? hehehe

faris, shifu WIB tu nkau ler orgnye ye... bkn main lg kau yer!!!