Monday, May 25, 2009

Sambutan Hari Guru Daerah

Esok (26 Mei 2009) diadakan sambutan hari guru daerah aku. Buat julung kalinya aku dapat menghadirinya kerana dua tahun sebelum ini sewaktu berada di sekolah, aku berada di UPSI. Tahun ini aku dipertanggungjawabkan pula dengan jawatankuasa siaraya yang pastinya tugas tersebut agak berat kerana kesilapan dan kecacatan dalam tugas akan turut mencacatkan majlis. Aku harap dapat melaksanakan tugas tersebut dengan jayanya.
Ini bermakna aku tidak boleh sewenang2nya duduk berehat menyaksikan majlis di meja tetamu. Alhamdulillah berkat pengalaman dan kepakaran dua orang guru aku, setakat petang ini sewaktu raptai penuh ianya dapat dijalankan dengan lancarnya.

2 komen:

awak memang boleh buat punye... tp jgn lupa bungkus sikit lauk tue yea esok hehehe... ***good luck***

TK atas sokongan. Nak tapau tak bawa tupperware.