Monday, May 18, 2009

Cuti - Seronok atau Tidak?

Hari ini aku bercuti disebabkan beberapa perkara. Perkara pertama ialah temujanji yang semestinya tidak boleh tidak hadir. Oleh kerana masa yang diambil terlalu lama, aku membuat keputusan untuk bercuti sahaja. Perkara kedua aku bercadang untuk membaiki kerosakan kecil kereta aku kerana hari2 lain aku tidak berkesempatan untuk berbuat demikian. Perkara ketiga, pastinya aku nak merehatkan sedikit badan yang keletihan kerana terpaksa pulang ke kampung dan menempuh perjalanan yang agak jauh. Aku berharap cuti aku pada hari ini akan memberi manfaat kepada diri aku dan kesejahteraan hidup aku.

4 komen:

hari tue tak datang follow-up jgn tak pergi pulak hari nie... yg penting sekali jgn lupa makan ubat.

hah dengar dan ikut cakap wib tu faris... jgn degil dan jgn nakal2...hehehe

Hey faris, u sakit ape??
Bab2 appoinment hospital ni jgn tangguh2. Keje2 juga tapi hal kesihatan ni prioriti utama tau.
Kalau perlu rehat maka rehat...ambil cuti. U nak simpan cuti banyak2 pun buat ape... kan dah ade lebih 120 ari kan!

Terima kasih Ita kerana sudi komen dalam blog saya. Siapa kata I sakit? Appointment biasa aje for the kolesterol dan high blood. Biasalah bila sampai peringkat umor begini.
memang cuti banyak lagi tapi banyak urusan nak dibuat dan diselesaikan. Bila dah di sekolah tahun ini, banyak pula tanggungjawab diberi dan terima ajelah. U pun lama tak komen dalam blog group kita. Bila ada mesyuarat atau kursus lagi di Selangor ye? Sebab masa tu lah boleh jumpa. TK.