Monday, March 16, 2009

Aku dan Sabri

4 komen:

GB Faris,
Salam, TAHNIAH... atas kejayaan yg diimpikan selama ini, moga segala urusan dan perjalanan hidup ini dipermudahkan oleh Allah... Amin.

cikgu Faris,
Tahniah, kerana membuktikan seorang muslim yang telah menunaikan fardhu kifayahnya.Semoga ilmu yang diterima dimanfaatkan utk agama dan bangsa.

Faris,
Aku tidur di Rawang kat Tasik Puteri rumah adik ani. Semalam aku pun mencari juga kau tapi tak berjumpa. Selepas lama mengunggu semalam aku tunggu di kereta.

Syukurlah dapat juga tadi berjumpa. Tahniah dan tahniah kerana akan melanjutkan pelajaran. Selepas majlis itu ingat nak juga berjumpa semula tapi hujan lebat sangat dan ahli keluarga semuanya nak balik cepat. Kami tak lengah terus balik. Esok mungkin ke UPSI semula kerana ani nak pulangkan jubah dan jumpa anak yang sedang belajar di sana.

Li,
Memang semalam hujan lebat sangat. Aku pun basah kuyup sewaktu pulang jubah. Kalau kau balik hari ini, ada masa singgahlah di rumah aku di Kajang.

Zai,
Terima kasih banyak di atas ucapan tahniah yang diberi. Insya-Allah perjalanan saya seterusnya diharap akan dipermudahkan.

Rosnah,
Terima kasih juga atas ucapan tahniah. Insya-Allah segala ilmu yang diperoleh akan dimanfaatkan dalam mengurus organisasi sekolah demi mendidik anak bangsa dan agama.

Jutaan terima kasih di atas ucapan kepada semua yang telah mengucapkannya.