Thursday, March 12, 2009

Penyerahan Bangunan Baru Sekolah

Hari ini aku sibuk dengan menyemak semua dokumen kewangan dan surat menyurat. Menandatangani surat juga merupakan satu bebanan kerana arahan Pengarah Pelajaran Selangor semua surat menyurat mesti ditandatangani oleh GB. Selepas itu aku mempengerusikan mesyuarat JK Kecil Bola Sepak Zon dan bersambung dengan mesyuarat Staf Sokongan. Selepas itu didatangi oleh KPM dan Kontraktor yang datang menyerah kunci bangunan baru sekolah dan melihat serta meninjau kerosakan yang akan dibaiki sewaktu cuti sekolah.
Guru2 aku semuanya excited nak menduduki bangunan baru dan mereka bercadang untuk mendudukinya segera. Walau bagaimanapun selepas buka sekolah baru boleh gunakan kerana dalam cuti sekolah akan dibuat pembaikan kerosakan kecil. Pastinya murid2 aku akan seronok belajar di bangunan baru yang secara tidak langsung akan meningkatkan motivasi diri dan semangat belajar.

1 komen:

SMKR juga tidak ketinggalan dapat dewan besar dan sebuah bangunan 3 tingkat. Penyerahan dah dibuat pada Rabu 4 MAC 2009. Ada cikgu semangat nak main badminton tapi bila petang bayang pun tarak. Janji palsu betul. Pejabat juga akan berpindah ke bangunan baru walaupun ia bukan bangunan pejabat. Boss nak pindah ikht je lah ...