Thursday, March 26, 2009

Diari Minggu Ini

Minggu ini aku agak tidak berkesempatan mencoretkan sesuatu di blog aku. Bermula dari hari Isnin yang sibuk dengan hari pertama persekolahan setelah cuti, Selasa dan Rabu yang terpaksa mengurus dan mengelola kejohanan bolasepak zon, Rabu yang terpaksa menghadiri mesyuarat juga, Khamis (hari ini) yang terpaksa memberi sokongan kepada pasukan KTQ sekolah ke pertandingan peringkat daerah, esok (Jumaat) menghadiri mesyuarat LDP dan seterusnya Sabtu memberi sokongan pula kepada pasukan kawad kaki dalam pertandingan serta serentak perlu mengambil biras yang balik dari US pada petang Sabtu ini.
Keterpaksaan yang aku maksudkan bukanlah sesuatu yang tidak mahu dilakukan tetapi merupakan suatu amanah dan tanggungjawab yang perlu aku laksanakan disamping memberi dorongan dan sokongan kepada organisasi.
Oleh itu aku tidak dapat menulis lanjut tentang sesuatu yang boleh dikongsi bersama. Insya-Allah ada kesempatan aku akan mencoretkan sesuatu di blog aku ini.

4 komen:

Cop, kau sibuk dgn baby gurl dan cucu kau tu aje... he he he...

yang tak sibuk ialah burung janmpuk menanti bulan purnama..dia relaks je faris

.... dan yg paling sibuk ialah si KK, tak reti duduk diam2 ke?

kopi masih ada?