Wednesday, July 15, 2009

Bertungkus Lumus

Aduhai.... semalam dah mula tidur lewat. Almaklum assignment belum siap lagi. Yang melemahkan ialah untuk memahami dan menterjemah dari Bahasa Inggeris ke Bahasa Melayu. Selepas itu baru boleh ambil point dan nak buat ulasan. Sempat ke siap sebelum Jumaat ni????? Kena pulun betul2 ni. By hook or by crook, kena siapkan juga. Terjegil mata dibuatnya. Cabaran... cabaran... kena kuatkan semangat.

5 komen:

kalau kau tak mampu..kau tido jer, kalau kau tak faham bi, kau email kat aku biar aku suruh teacher aku selesaikan....upahnya satey kajang..hahahaha

KK,
Itupun yang aku buat. Kalau dah tak mampu, aku tido bg menenangkan diri. Bab nak suruh orang lain tu, aku tak buat lagi kerana aku akan berusaha sedaya upaya. Selama belajor aku tak pernah lagi swastakan atau upah orang. Semuanya hasil kerja aku. Baru rasa ada umphh... bila berjaya.

Faris, semangatkau I salute, memang I juga tak suka minta orang buatkan assignments, even though my hubby offers his help, I pun tak terima.
All the best, I know u are hardworking and I m sure you ll go through all de challenges

Thanks Lee for your moral support. Bila you nak sambung? Joinlah kami semua.

aku pun sama..tapi bab BI memang aku rasa menderita faris