Tuesday, August 18, 2009

Alahai Yusof Rompin


Di Lemon Food Court, Plaza Low Yatt

Bak kata orang, kemana2 pergi mesti dengan laptop. Aku sempat melayan saudara Yusof di Plaza Low Yatt pada hari ini bagi membeli keperluan ICT baik untuk diri, anak dan rakan2. Sambil menyelam minum air, sambil menunggu siap installasi kami pekena kopitiam. Apa lagi, sambil2 tu sempatlah menjengah blog dan apa2 yang patut. Yang penting terima kasih Yusof kerana belanja makan malam yang lengkap dengan sup ekor. Menegak naik ekor malam ni. He he he.....

8 komen:

pit..terima kasih kerana aku ke kl kali ni "patah kaki" demi anak anak pit,nak buat camana..panggilan tipon kau dalam keta tu pun sangat bermakna juga..apalah kalau nak banding dgn sop ekor tu pit...aku ke upm esok beri laptop kat kak long..haraplah tak hilang..pit lu balik rompin,lu call wa...kita pekena ikan 3 rasa pulak...

Faris,
aku pun bila2 nanti nak mintak kau bawak aku ke Plaza Low Yatt.... bole ke? hehehe

Sof,
Program esok tengok masa dulu. Kereta ko dijangka siap pukul berapa? Walaupun petang atau malam, aku tetap hantar ko cuma aku kena tengok time event aku dulu.

Cop,
Ko pun nak beli komputer baru juga ke? Kalo komputer Twinhead lama ko tu, campak buat tukun aje. He he he...
Komputer dah murah harganya Cop. Ko dtg nnti aku bawaklah ko pegi Low Yatt tu. Tempat urut kat Low Yatt pun boleh. Bukannya urut apa, urut komputer tu bagi perfomance dia laju dan bukannya urut janggut ko tu.

Aku kalau turun di LY, pagi2. Buka je aku terus masuk. Petang baru aku keluar. Round semua kedai n dptkan harga yg plg baik dgn barang yg berkualiti. Bila ada duit yg mencukupi aku akan melawat ke sana.

urut badan sekali la, badan aku ni sakit2 la....

MPMN,
Kalu ada masa, memang boleh buat macam tu. Biasanya masa terhad.

Cop,
Ko ni asyik nk urut badan aje. Itulah petanda badan dah uzur. Kalu masuk 3, lagilah parah badan ko tu. Mcm ko ckp dgn aku, jalan dgn lutut. Kah kah kah....