Sunday, August 30, 2009

Soalan Nilai Tambah UPSR

Salam rakan2,

Saya telah memperoleh soalan tersebut hasil dari sumbangan saudara Sabri. Saya telahpun scan dan email kepada beberapa rakan yang sering ada rangkaian dengan saya. Kepada rakan2 lain yang inginkan soalan tersebut, sila email kepada saya di afarisj@yahoo.com dan saya akan emailkan soalan tersebut.

Terima kasih.

12 komen:

jutaan terima kasih faris!

aku nak riess....waibim@gmail.com atau waibi_m@yahoo.com

KK,
Aku dah emailkan kedua-dua alamat email kau. Jawapan cari sendiri ye....

htr kat aku gak faris. pirzaini@gmail.com @ pirzaini@yahoo.com.my

aku cuti pd 11 sept ini hingga cuti raya.

tk.

cikgu faris yang budiman,
saya nak jugak.. rosnahyunus@yahoo.com.sg. tq..

Terima kasih Faris.saya dah terima.

Pirzan,
Aku ingatkan ko betul2 tak bukak blog sempena Ramadhan ni. Kata orang bila dah ketagih tu, mesti tak boleh tinggal punya.
Aku dah email soalan tu ke alamat email yahoo ko.
TK.

Rosnah,
Saya dah emailkan soalan-soalan tu. Cubalah jawab dan bincangkan dengan murid-murid. Skop soalan saya rasa tak lari dari format soalan nilai tambah tu.
TK.

Normah,
Sama2 TK. Tentang borang2 dan senarai tugas GB utk temuduga tu, nanti saya emailkan. TQ.

tk faris. aku terbukak n terlawat. bila jumpa yg ko ckp tu, aku memaksa diri jengah kejab dlm blog. selamat maju jaya bro

It's actually a nice and helpful piece of information. I am happy that you shared this helpful information with us. Please stay us informed like this. Thank you for sharing.

Also visit my blog post chatroulette

It's an amazing article designed for all the web viewers; they will take benefit from it I am sure.

Visit my site - best form of acne treatment