Tuesday, August 18, 2009

Tension Tapi Terkawal

Ada seorang rakan aku tu selalu kata aku ada sindrom 3T. 3T yang dimaksudkannya adalah berbeza dengan 3T aku ni. Maksud 3T aku ialah Tension Tapi Terkawal. Sebenarnya aku tension kerana terpaksa menyiapkan tugasan untuk dihantar minggu ini kerana banyak lagi yang belum aku siapkan. Walaupun tension tapi aku masih mampu mengawal diri. Jika tak boleh siap juga, terpaksalah aku mengadap pensyarah terlibat minta excuse. Kalau boleh tak nak lah excuse dan nak hantar tepat pada masanya.
Aku perlu berusaha gigih segigih2nya. Harapan aku by Thursday boleh siap tapi esok aku terpaksa menghadiri majlis pentauliahan TKSR yang akan disempurnakan oleh Pengarah. Lusa terpaksa pula ke Batu 18 Hulu Langat bagi program sambutan bulan kemerdekaan peringkat daerah. Cabaran dan dugaan betul. Insya-Allah, aku akan siapkan.......

2 komen:

aku yakin kau bole faris, go go go!!!!

Cop,
Tak boleh pun kena redahlah juga. Kata orang berbekalkan semangat dan keazaman yang tinggi.
TK di atas sokongan ko.