Wednesday, June 24, 2009

Jadual Kuliah

Aku telahpun mendapat jadual kuliah tetap setelah membuka laman web IPS. Berikut adalah jadual kuliahnya.

Jumaat (3.00 hingga 6.00 petang)
UKP6013 - Kaedah Penyelidikan Dalam Pendidikan - TMNU29

Jumaat (8.00 hingga 11.00 malam)
PPP6013 - Kepimpinan Pendidikan - TS 8B

Sabtu (8.00 hingga 11.00 pagi)
PPP6043 - Pengurusan Kualiti Organisasi Pendidikan - TMNU28

Nasib baik kuliahnya tidak berlarutan sampai hari Sabtu malam. So adalah masa untuk berehat hujung minggu. Jadual ini akan aku tempuhi sehingga pertengahan bulan Oktober. Ini bermakna aku bercuti pada hujung Oktober sehingga Disember dimana pada bulan Disember aku akan meneruskan Semester 2 pula. TK.

2 komen:

wah. penat gak gayanya tu.sampai ke malam. thesis berapa kredit yek,

Rosnah,
Memang penat. Jadual padat. Sama macam saya buat first degree dulu. Dulu tu ada hari kuliah dari pagi sampai ke malam, tak boleh rehat sebab kami buat mod intensif. Bila pergi ke U utk 1 bulan, tiap2 hari kelas macam tu.
Jadi bila buat Master ni dgn jadual macam ni dah tak kisah sangat. Saya tak ambil tesis tapi ambil projek. Projek hanya 6 kredit (kalau tesis 18 kredit). So, esok dah nak bermula cabarannya. TK atas keprihatinan. TQ.